Äntligen helg igen!

2013-09-07 ∞ 13:40:03
Nu har det blivit en såndär tråkig period på bloggen igen. I veckan har det varit full rulle, jag har bland annat gjort äppelmos, fixat ett första 'jobb' i företaget och stressat sönder över mitt vanliga jobb. Äpplena jag fick av farmor har än så länge blivit äpplepaj och äppelmos, och det som blev över har jag idag skalat, rensat och frusit in. Planerna är dock att göra någon god äpplekaka till nästa helg - för då är det kalas för min del!
 
Men nu ska saker och ting rulla på som vanligt igen!

Många äpplen!

Kommentarer
Karin O
2013-09-11 @ 16:46:58
http://kakansemlanoliven.se/

Vad gott det lät. Underbar säsong nu:)

Svar: Ja, absolut! :)
hannaly.blogg.se


Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback