Färgsättning - Svart & Vitt

2013-10-15 ∞ 11:17:00
Jag har knåpat ihop ännu en färgsättning! Den här gången går färgsättningen i svart och vitt, vilket kan tyckas vara enkelt, men det gäller att balansera färgerna för att en av dem inte ska ta över rummet. För att få in någon liten färgklick satte jag in två växter. Men visst skulle det vara häftigt att ha en lampa eller dekoration i en färg som sticker ut ordentligt?
Golv - Karelia Urban Soul Concrete (golvshop.se) / Säng och sängbord - "Olof", Mio / Byrå - "2 Cool", Mio / Matta - "Florida", Mio / Gardiner - "Colour", Jotex / Korgar - "Vilda", Mio / Kuddar - "Zig-Zag", Jotex / Lampa - Ellos / Väggklocka - "Old style", Mio
 
Vad tycker ni? Skulle ni kunna tänka er att ha ett sovrum helt i svart och vitt? Lämna gärna förslag i kommentarerna på fler rum och inredningsstilar som ni vill se i ett färgsättningsförslag!

Kommentarer
Anni
2013-10-17 @ 10:33:43
http://annisart.blogg.se

Hej Jag tycker att svart & vitt kan vara väldigt snyggt och fräscht i ett sovrum.

Josefine Anerland
2013-10-18 @ 08:34:43
http://josefineanerland.blogg.se/

Superfina grejer!
Håller med ovanstående kommentar, kan vara riktigt snyggt med svart och vitt. Speciellt vit, det är väldigt fräscht!

Liie
2013-10-18 @ 16:22:15
http://heyli.blogg.se/

Mitt sovrum är faktiskt helt i vitt och svart, mest vitt och det enda i färg är en grön växt. Jag älskar det verkligen, bästa rummet i hela huset, så lugnt och skönt.

Kul jobb du verkar ha förresten! Egen företagare inom homestyling, det är verkligen något jag skulle kunna tänka mig att hålla på med också. Är det mycket utbildning innan man kan sätta igång?

Svar: För mig var det ungefär ett halvårs utbildning som gällde, men det finns mycket variation på det. Man får dock vara beredd på att lägga ut några tusenlappar för privata utbildningar (som det finns mest av). Men utbildning rekommenderas verkligen, man lär sig massor!
hannaly.blogg.se

julia
2013-10-19 @ 14:07:39
http://juliasfotografi.blo.gg

Gud så snyggt!!!

Svar: Tack!
hannaly.blogg.se

Liie
2013-10-23 @ 01:26:47
http://heyli.blogg.se/

Tack så mycket för infon, jag lär väl aldrig börja plugga igen men bra att veta lite mer om det man är intresserad av ifall man skulle få för sig att våga :) Kan tänka mig att en utbildning är viktigt, man vill ju kunna det man gör ordentligt.


Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback