Skapa med snäckskal

2013-06-03 ∞ 14:00:00
Figurer av snäckskal tycker jag kan vara riktigt snyggt, jag har själv en liten snäckskals-figur någonstans som jag köpte för många år sedan i Polen. När jag kikade runt efter lite pyssel hittade jag en enkel guide till hur man gör sina egna snäckskals-figurer! Basgrejerna man behöver är snäckskal och lim, och därefter får man använda sin fantasi och skapa allt från små söta koalor till hus!
 
Här är en guide till hur man gör ett hus, och Här är en guide till hur man kan göra snäckskals-figurer.
 
Foto: marthastewart.com

Kommentarer
tastebyella.blogg.se
2013-06-05 @ 09:08:57
http://tastebyella.blogg.se/

åhh vilka söta koalabjörnar!

Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma
2013-06-07 @ 15:09:27
http://carrosungar.blogg.se

Men åh vad häftigt! Måste kolla upp sånt, kanske är det man ska göra med barnen av alla snäckskal dom plockat :)

Svar: Absolut, är nog ett lite roligare sätt att förvara dem på! ;)
hannaly.blogg.se


Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback