Skapa en ljus arbetsplats

2013-07-06 ∞ 15:35:00
Just nu försöker jag få iordning en ordentlig arbetsplats att sköta mitt företag ifrån. Jag har sedan tidigare ett väldigt litet skrivbord som är inklämt mellan min garderob och en bokhylla, och här ska jag alltså få plats med ett helt företag. Det kommer krävas en del planering och fantasi för att få ihop det, det kan jag lova!
 
I vilket fall som helst, i väntan på att jag ska hitta den optimala förvaringslösningen så har jag införskaffat en arbetslampa! Skrivbordet är som sagt inklämt - bokhyllan förhindrar alltså att dagsljuset når arbetsplatsen på ett bra sätt, och ännu värre blir det när det är molnigt eller mörkt ute. Om man ska se det ur ett inredarperspektiv är det ett big no no, men eftersom att det är den enda lösningen är en bra arbetslampa A och O! Det krävs inga dyrheter för att jag ska bli nöjd, och valet föll på en liten och smidig 99-kronorslampa från IKEA.
Foto: IKEA
 
Lampan heter JANSJÖ och är en klämspot, man "klämmer" alltså fast den på till exempel en hylla ovanför skrivbordet. Mycket smidigt om man som jag har ont om plats på själva skrivbordet. Jag valde dessutom en orange lampa för att få en accentfärg till rummet, om än en väldigt liten sådan. Det bästa är dock att den är böjbar och väldigt enkel att flytta!

Kommentarer
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist
2013-07-07 @ 13:37:35
http://stargirlphoto.blogg.se/

Sv: Tack :D


Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback