Vill ni se färgsättningar?

2013-08-01 ∞ 12:22:00
Just nu sitter jag och pysslar med mina certifieringsuppgifter, och hua vad mycket jobb det är! Jag må säga att det tar tid att färgsätta en hel lägenhet, men det är hur kul som helst att vi har "fria tyglar" och kan färgsätta precis som vi vill och känner för. Och det här är alltså anledningen till att bloggen har fått vila lite de senaste dagarna!
 
Jag har funderat lite på om det finns något intresse av att jag, då och då, visar upp lite färgsättningar? Kanske någon form av "månadens färgsättning" eller "årstidens färgsättning", där jag ger lite inspiration etc.
Vad tycker ni, skulle det vara intressant att läsa om?

Kommentarer
Ida Nilsson
2013-08-04 @ 23:03:28
http://idacnilssons.blogg.se/

Det tycker jag absolut! :)


Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback