Krydda till inredningen i höst!

2013-08-15 ∞ 10:40:00
Har ni sett Åhléns nya "inredningskryddor"? De har nu till hösten blandat den typiska Skandinaviska stilen, som är väldigt avskalad och enkel, med den Centralamerikanska stilen, med härliga färger och mönster. Det är mest textilier som Åhléns har kryddat, men det finns även möbler och dekorationer. Så nu behöver hösten nödvändigtvis inte bli så grå och trist!
 
Vad tycker ni, gillar ni kombinationen? Jag har nog bestämt mig för att jag gillar den starkt!
 
Foto: Åhléns.se
 

Kommentarer
Queen of Kammebornia
2013-08-29 @ 22:16:37
http://queenofkammebornia.se

Vilka härliga färger!

Svar: Ja, visst är det!
hannaly.blogg.se


Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback