Fullt upp!

2013-08-08 ∞ 11:04:27
Ååh, jag vet att bloggen ligger lite på is just nu, det är fullt upp med jobb och cert.uppgifter. Men snart, snart ska jag vara igång igen! Börjar få lite ordning på min arbetsplats nu, så tänkte att jag ska visa upp den när jag är klar med certifieringen och har städat undan alla möbelmallar.
 
Fotöljen som jag köpte på IKEA har fortfarande ingen klädsel, först blev den försenad och nu verkar ingen veta vart den är. Enligt IKEA ska den vara skickad, men enligt posten så finns det inget paket med id-nummret jag fick från IKEA-supporten. Så, vi får se hur det blir med den saken.
 
Och så vill jag, självklart, passa på att länka till Härliga Rum. Ta er gärna en kik medans ni väntar på att fler blogginlägg ska dyka upp!

Kommentarer

Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback