Tillbaka!

2013-10-14 ∞ 10:28:00
På grund av sjukdom och femhundra andra saker som ska göras så har bloggen inte blivit uppdaterad, alls. Nu ska jag dock vara igång igen! Under tiden har det hunnit bli riktig höst, med färgglada löv och plusgrader (istället för minusgrader som det var ett tag). Nu hoppas jag bara på att den faktiskt stannar ett tag till.
 
Jag letar fortfarande efter personer som, helst gratis, vill ha hjälp med inredning eller homestyling. Stora eller små projekt! Så om du känner någon eller själv har funderat på att ta hjälp av en inredare - hojta till i kommentarerna eller på min mejl [email protected] så kör vi! Du behöver inte vara över 18 eftersom att jag inte skickar ut någon faktura.

Kommentarer
Erica
2013-10-14 @ 18:04:29
http://nattstad.se/eswensson

Fin blogg :)

Svar: Tack!
hannaly.blogg.se


Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback