Mors Dag

2013-05-26 ∞ 16:38:15
 
Så, idag var det ju mors dag! Vi firar det inte på något speciellt sätt, så mamma fick en orkidé och choklad från mig och min syster. Förhoppningsvis blir orkidén långlivad. Senare under dagen gjorde jag även lite dessert i form av vaniljkesella, krossade digestivekex och rårörda blåbär (hallon till min syster). Egentligen skulle det ha blivit gräddfilspannacotta, men eftersom att de blev totalt fel fick jag panik-handla lite annat, och det blev lika gott och uppskattat ändå!

Kommentarer
felicia
2013-05-26 @ 22:41:53
http://feliciaholmgren.blogg.se/

gott :)

Katarina
2013-05-28 @ 21:56:25
http://brakat.blogg.se/

Ser riktigt gott ut! Antar att mamma blev jätteglad ;) (Hade jag blivit)

Svar: Oja, det blev hon verkligen!
hannaly.blogg.se


Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback