När man inte kan somna

2013-06-27 ∞ 11:14:07
Jag måste bara få slå ett slag för mörkläggningsgardiner. I år har jag haft väldigt svårt för att komma till ro på kvällarna när det är dags att sova. Det är alldeles för ljust ute, och varesig persienner och neddragen markis har hjälpt speciellt mycket, vilket det har gjort tidigare. För några veckor sen sprang jag därför in på Hemtex och kikade på mörkläggningsgardiner, till slut fick en vit följa med mig hem. 400 kr fattigare, men jag är hemskt nöjd med köpet och har sen det att gardinen kom upp kunnat somna utan problem. Hur skönt som helst!
 
Så jag rekommenderar verkligen den som, p.g.a ljuset, inte kan sova att köpa en mörkläggningsgardin!
Bild: Hemtex
 
 

Kommentarer
TIDSTJUVEN
2013-06-28 @ 16:36:41
http://tidstjuven.com/

Hemtex har verkligen allt man behöver. ;) Smart med en mörkläggningsgardin! Vi har, som tur är, sovrummet mot rätt väderstreck. Där är varken morgonsol eller kvällssol.

Svar: Åh vad skönt! Mitt sovrum ligger mer eller mindre i söderläge, så här är det sol dag som natt nästan. ;)
hannaly.blogg.se

TIDSTJUVEN
2013-06-28 @ 18:40:59
http://tidstjuven.com/

Äsch, en sån otur. Men skönt att vakna av att solen skiner in förstås! :)

Svar: Absolut, den bästa väckarklockan!
hannaly.blogg.se

Katarina
2013-07-05 @ 22:15:11
http://brakat.blogg.se/

Jag har dom jag med - väldigt skönt! Stänger inte ute allt ljus, men solen som steker mig normal. Väldigt bra!

Svar: Ja, precis! Allt ljus försvinner ju inte, men tillräckligt mycket i alla fall. :)
hannaly.blogg.se


Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback