Regniga dagar som denna

2013-07-10 ∞ 11:30:00
Har ni också tråkigt väder idag? Här regnar det och blåser, och tidigare under dagen mullrade åskan ganska rejält till följd av ett par blixtar. Idag kan jag alltså sitta vid datorn och jobba utan att få dåligt samvete över att jag inte är ute i det fina vädret! Och så måste jag såklart få till lite serie-mys under dagen med.
 
Vad händer annars då? Min arbetsplats börjar ta form, och just nu är det mest småfix kvar. Jag måste bland annat köpa ett nytt grenuttag, i det jag har nu är det bara två av fyra uttag som funkar, och som resultat av det sitter jag just nu i mörker och jobbar. Inte så bra! Igår fick jag även hem fem stycken små handgjorda korgar som jag på något sätt vill få in på skrivbordet, men exakt vad de ska användas till måste jag fortfarande fundera ut. Men mer om korgarna i ett annat inlägg!
 
 
Kan passa på att, återigen, länka till mitt företag Härliga Rum. Så surfa gärna in där och ta en kik! Länk finns också ovanför första bilden i menyspalten här till höger.

Kommentarer

Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback