DIY, YouTube och ny blogg!

2013-12-01 ∞ 16:02:09
 
Jag har haft ett litet uppehåll här på bloggen, delvis för att inspirationen inte har varit på topp, men även för att jag har hållt på med ett litet projekt. Jag har börjat med YouTube, och även kopplat en blogg till detta. Kanalen och bloggen heter "Dash of Blue", och just nu är det främst dessa som jag pysslar med. 
 
Min första video är en DIY på hur man gör en dörrkrans, kika gärna på den och säg vad ni tycker! Passa på att följa både YouTube-kanalen och bloggen, speciellt ni som redan följer mig via Bloglovin!

Kommentarer
Fatma
2013-12-04 @ 20:00:19
http://fatmas.se

fin video!

Jag vet inte om du tycker om julkalendrar med tävlingar? Jag har nämligen en igång just nu där man varje dag vinner smink, kläder och prylar bland annat! :)

Svar: Tack!
hannaly.blogg.se


Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback