Följ Härliga Rum på Instagram!

2013-08-15 ∞ 17:28:00
Som ni kanske redan vet så startade jag upp Härliga Rum för ett tag sen, med hemsida och hela kittet! Jag själv tycker oftast att det är ganska tråkigt med enbart en hemsida till företaget, det säger inte så mycket om företagets vardag och vad som pågår 'bakom kulisserna'. Jag har därför valt att skaffa ett företagsrelaterat Instagramkonto där den som vill kan följa företagets vardag, och därmed få mer inblick i företaget! 
 
Sök efter "harligarum" på Instagram eller besök Härliga Rum's Instagramkonto via datorn!

Kommentarer
Emelie Petersson
2013-08-15 @ 19:30:54
http://syrum.blogg.se/

Åh så roligt :-)
Det är väldigt kul att se vardagen hos ett företag :-)

Svar: Ja, visst är det! Tycker att det är trevligt när företag är så 'öppna' med sin verksamhet. :)
hannaly.blogg.se


Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback