Här vankas det hembakat!

2013-01-18 ∞ 12:55:00
Äntligen är det fredag! Solen skiner och även fast det är nästan tio minusgrader ser det ganska behagligt ut.
 
I skrivande stund sitter jag och väntar på att ett hembakat bröd ska gräddas klart, och därefter vankas det knäckebrödsbak. Brödet som gräddas just nu är ett mörkt bröd som innehåller bland annat äpple, solrosfrön och pumpakärnor. Jag har aldrig provat det förut, men av doften att döma så bådar det gott! 
 
Ingredienser till brödbaket.
 
Nu är det dessutom bara en vecka kvar tills jag åker upp till Stockholm för att påbörja min inredarutbildning. Yaay!

Kommentarer

Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback