Att packa..

2013-01-24 ∞ 16:05:00
...är enklare sagt än gjort. Jag kommer med största sannolikhet att glömma något även fast jag skrivit en det-här-måste-jag-ha-med-lista. Jag fick låna en väska av en vän, tack och lov, för annars hade jag blivit tvingad till att packa med mig ännu mindre saker. Det hade till exempel bara fått plats en tröja i väskan. 
 
Liten del av packningen.
 
Men, imorgon är det alltså dagen D, och jag beger mig upp till Stockholm för att påbörja inredningskursen. Jag är både nervös och ivrig, och tycker att det ska bli otroligt spännande. Nu håller jag bara tummarna för att allt flyter på och att jag slipper en massa krångel under helgen!

Kommentarer

Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback