Dekorera med rub-ons

2012-12-15 ∞ 16:42:00
Jag hittade en webbshop fylld med pysselsaker för ett tag sedan, Make & Create. För drygt en vecka sen beställde jag lite saker, och hämtade hem det från posten igår kväll. I paketet fanns bland annat sex ark med rub-ons, något som är helt nytt för mig. De funkar ungefär som gnuggis-tatueringar - man gnuggar helt enkelt på motiven på vad man nu vill dekorera. Min första rub-on satte jag på en burk som jag ska ge bort i julklapp, och det blev faktiskt ett riktigt lyft för burken! Den ser mycket mer hemtrevlig ut nu, och rub-ons är något jag garanterat kommer dekorera många saker med. Här nedan ser ni resultatet!
 
Hon som driver Make & Create har också en blogg där hon lägger upp massor av pyssel, så jag tänkte visa två bilder som visar vad mer man kan använda rub-ons till, båda bilderna är från Craft & Creativity.


Kommentarer

Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback